Известие

Collapse
No announcement yet.

Неприятен шум като от вибрираща ламаринка при 2000 оборота - ТС 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Неприятен шум като от вибрираща ламаринка при 2000 оборота - ТС 2.0

    Здравейте,

    От преди месец се появи доста странен шум като от вибрираща ламарина и то точно между 1950 до 2050 оборота. На други обороти го няма въобще. Шума все едно идва от лоста за скоростите (със селеспиид е колата!), но ме съмнява да е от него, защото той реално не се движи, няма хлабавини и тн. Явно нещо се е откачило и прави резонанс на тия обороти.

    Някой дали случайно е имал такъв проблем, че да ме насочи към нещо.

  • #2
    На изпускателния колектор точно на снадката с двуцевката има една ламаринка която се хваща към блока на мотора. Провери да не би да е скъсана. Една Г образна ламаринка.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Имаш ли предпазна ламарина на колекторите?
      Alfa Romeo 147 "Selespeed"
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        На изпускателния колектор точно на снадката с двуцевката има една ламаринка която се хваща към блока на мотора. Провери да не би да е скъсана. Една Г образна ламаринка.
        Точно така наречената счупена планка
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          Да и при мен дрънка от там И ме дразни яко...
          Да я махам ли тотално, или да търся някаква здрава ?
          Alfa 156 1.6TS '01

          Comment


          • #6
            Заварка. Неподвижно спрямо мотора трябва да бъде до меката връзка. Рискуваш иначе да се пукне заварката горе на фланеца към главата. Особено ако нямаш и тампона на двуцевката който почти винаги е скъсан.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Имаше много хубава тема със снимки точно за този проблем(някой ако я намери да пусне линкче), и аз карам доста време така...ще се заваря, че много дразни.
              156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

              Comment


              • #8
                При мен не е от там. Изглежда да е някоя от ламарините дето пазят купето от гурнетата ама това трябва да го видя някъде на крик.

                Comment


                • #9
                  при мен беше нпо същия начин,на 2000об се чуваше нещо като ''дзънннн'' и после изчезваше.оказа се някаква гумичка по гърнетата(беше ми се скъсала).след смяната всичко се оправи.

                  Comment


                  • #10
                    Ясно, най-вероятно е това. Мерси за помощта.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от DZVERA Покажи съобщение
                      при мен беше нпо същия начин,на 2000об се чуваше нещо като ''дзънннн'' и после изчезваше.оказа се някаква гумичка по гърнетата(беше ми се скъсала).след смяната всичко се оправи.
                      И на мен така се чуваше и се оправи , като смених лагер помпа на съединител
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #12
                        аз в понеделник я вкарвам за смяна на лагер-помпа на съединителя,защото ми пропода педала и ми изтича спирачната течност под колата ,нно токъв звук нямам.

                        Comment


                        • #13
                          Кви лагер помпи, къде отидохте бе хора, има 1000 теми за тази вибрация на около 2000 оборота...
                          156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                          Comment


                          • #14
                            При смяна на оргиналната мека връзка-с нова менте, характерното звънене за което се говори при преминаване през 2000 об/мин е също налице.
                            alfa romeo156 2.0TS 11'97

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от muchev Покажи съобщение
                              При смяна на оргиналната мека връзка-с нова менте, характерното звънене за което се говори при преминаване през 2000 об/мин е също налице.
                              Това от 2-ри пост провери ли го колега?
                              156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                              Comment

                              Working...
                              X